سلام مامانا
قد۱۰۸
وزن۲۱
برا پسرم خوبع؟

۶ پاسخ

هزار ماشالا عالیه

ماشالله اره عزیزم خیلیم خوبه

ماشاالله بهش . فقط مراقب باش که چاق نشه بیشتر که کنترلش سخت میشه

خیلی خوبه عزیزم عالیه ماشالله بهش

عالیه
خداحفظش کنه
مکمل خاصی میدی برای قد؟ پسر من 97 قدش

چند سالشه

سوال های مرتبط

مامان دانیال مامان دانیال ۵ سالگی
مامان مسیح مامان مسیح ۴ سالگی
مامان ❤️امیرحسام❤️ مامان ❤️امیرحسام❤️ ۴ سالگی
مامان مهبُد و مهیاد مامان مهبُد و مهیاد ۲ ماهگی
مامان آرین و آوین مامان آرین و آوین ۴ سالگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ سالگی