بهش یدع من یک ماهه که بهش اب میدم اب جوشیده سرد شده
نه نه دخترکمون؛چقد بزرگم شده
من میدم
من از پایان یک ماهگی تا الان آب میدم به بچم البته دکتر گفته بخاطر کلیه هاش سنگ سازه
تا پایان ۶ ماهگی به هیچ عنوان نمیتونید یک قطره اب بهش بدید
علایم کم ابی
خواب زیاد و بی حالی .سرشو چک کن که تو رفتگی نداشته باشه
ادرارش رنگش رو به نارنجی زرد کهربایی و حتی قرمز میره
اینا علائم خطر ناک کم ابیه
برنامه شیر خشکتو بیشتر کن تابستونه و هوا به شدت گرم و شیر مادر به تنهایی برای تامین اب بدن کافی نیس مگر اینکه هر بار شیر خوردنش ۴۵ دقیقه خالص و مرتب باشه
من ی هفته شده بهش آب میدم البته با لیوان میترسم سینمو ول نکنه
درست و درمون هم شیر نمیخوره🫥
از ۴ ماهگی به بعد میگن مشکلی نداره من که به هر دوتا بچم دادم
منم میدم از دکترش پرسیدم گفت روزانه ۴ الی ۵ سی سی میتونی بدی
اره پسر منم دو هفته پیش جیشش کم شذه بود دکتر گفت بهش اب بده
من چند روز پیش رفتم پیش دکتر اطفال گفت از ۴ ماهگی میشه به بچه آب داد
ای خدا 22 بهمنیمون چ خانم شده
من دادم از تایمی ک هوا گرم شد
دقیقا جیش خیلی کم میکرد
بده بهش آب معدنی مخصوص نوزاد بگیر بده بهش
من آب جوشیده سرد میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.