سزارین ها
سزارین
سزارین بهتره طبیعی وحشتناکع
قطعا طبیعی اگر ورزش کرده باشی با ماما همراه
بستگی به بدن هرکسی داره.ولی من خودم ترجبح میدم شکمم بخیه بخوره نه واژنم😑😑
یکی اشناهای ما دوتا طبیعی اورد سومی بعد ده سال سزارین شد میکفت صد درصد سزارین
طبیعی درسته خیلی درد داره ولی بعدش راحتی من دوتا قبلیم طبیعی بودم این یکی موندم سزارین کنم یا طبیعی
عزیزم کسی که سزارین کرده بهت میگه سزارین بهتره
کسی که طبیعی زایمان کرده هم میگه طبیعی
بنظر من بستگی به خودت داره باید ببینی آستانه تحمل دردت چقدره
من خودم اولی رو طبیعی بودم خیلی هم درد داشتم اما بخاطر راحتی بعدش دومی رو هم اگه خدا بخواد طبیعی میخوام
من درد طبیعی رو کشیدم ۹سانتم باز شدم ولی بچم بالا بود نیومد بردنم سزارین
سزارین خیلی بهتره به نظرم
هر کدوم عوارض خودش رو داره من سزارین انتخاب کردم راضی هم بودم
قطعا میگم سزارین ولی بیهوشی
بی حسی خودش باعث خیلی کمر درد میشه
هیچکدوم جفتش سخته
بستگی به بدنت داره و استانه درد و تحملت
من اولی طبیعی بودم، اذیت هم شدم ولی دومی هم طبیعی ان شاالله میرم
بستگی به بدن هرکسی داره من خودم سزارین ترجیح میدم
من دوتا سزارینی بودم خیلی راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.