کسی بوده تو ۳۷هفته زایمان کرده باشه
و با چه علائمی زایمان کردید

۴ پاسخ

۳۷ هفته و صفر روز زایمان کردم
iugrشده بود و نمیشد بیشتر بمونه

من 36هفته زایمان کردم
بچم تکون نمی‌خورد ولی سکسه و نبض رو داشت و منم حس میکردم
رفتم پیش دکترم که نوبت برای سزارین بگیرم گفت باید نوار بدی ک اصلأ خوب نبود بستری شدم اول گفت تحت نظر باش بتا بزنم که فردا زایمان کنی بعد چند ساعت که دوز اول گرفتم انقباض شدید شروع شد و شبانه سزارین شدم

منم ۳۷ هفته زایمان کردم ، دستگاه هم نرفت .
علتشم این بود که حرکات بچه رو حس نمیکردم ، دکتر ترسید مشکلی پیش بیاد و من نفهمم ، برداشت .

من اورژانسی سر بچه قبلیم تو ۳۷هفته زایمان کردم درد داشتم رفتم بیمارستان گفت انقباضه باید زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری