۳۷ هفته و صفر روز زایمان کردم
iugrشده بود و نمیشد بیشتر بمونه
من 36هفته زایمان کردم
بچم تکون نمیخورد ولی سکسه و نبض رو داشت و منم حس میکردم
رفتم پیش دکترم که نوبت برای سزارین بگیرم گفت باید نوار بدی ک اصلأ خوب نبود بستری شدم اول گفت تحت نظر باش بتا بزنم که فردا زایمان کنی بعد چند ساعت که دوز اول گرفتم انقباض شدید شروع شد و شبانه سزارین شدم
منم ۳۷ هفته زایمان کردم ، دستگاه هم نرفت .
علتشم این بود که حرکات بچه رو حس نمیکردم ، دکتر ترسید مشکلی پیش بیاد و من نفهمم ، برداشت .
من اورژانسی سر بچه قبلیم تو ۳۷هفته زایمان کردم درد داشتم رفتم بیمارستان گفت انقباضه باید زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.