سلام مامانا دوقلو ها کی به دنیا بیان دستگاه نمیرن ؟
ا

۱۰ پاسخ

من ۳۵هفته زایمان کردم دشتگاه نرفتن با وزن ۱۶۵۰و۱۹۹۰فقط پسرم دوروز نگه داشتن برا وزنش کم بود ولی دستگاه نبود

😭😭🤣🤣🤣 تو انجمن چندقلوها همه استرس دستگاه رفتن بچه‌ها دارن، واقعا چی کشیدیم مل، فقط خودمون می‌دونیم

سلام استراحت داشته باشید که به هفته های آخر برسید من به ۳۷ هفته و چهار روز خودمو رسوندم دستگاه نرفتن ولی واسه زردی بستری شدن

من ۳۶ هفته زایمان کردم خداروشکر دستگاه نرفتن یکی ۲ کیلو و ۱۰۰بود یکی دیگم ۲ کیلو و ۴۰۰ بود

من ۳۵هفته ۱روز بودن یکیشون۱۱ روز دستگاه بود
اونیکی۱۸روز

بچه های من ۳۵ هفته و ۵ روز دنیا اومدن، با وزن ۲۱۰۰ و ۲۳۰۰، دستگاه نرفتن شکرخدا

بستگی به وزن و توانایی ریه ها و میزان قند خون و … داره
بچه های من ۳۸ هفته دنیا اومدن دستگاه نرفتن

بستگی به موقعیت جسمی بچه داره بچه های من8 روز رفتن
بااینکه امپول ریه دوبار زدم
و35 هفته هم زایمان کردم

من ۳۶ هفته زایمان کردم،دستگاه نرفتن

بستگی به موقعیتشون داره ممکنه یه بچه ۳۵ هفته ای نره دستگاه ولی یه بچه ۳۷ هفته ای بره دوقلو های دختر داییم ۳۶ دنیا اومدن همسانم بودن یکیش رفت دستگاه یکیش نرفت

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد