وقتی دکتر میگه یعنی بچه رسیده است
منم دو قلو دارم کاش دکتر میگفت 36 هفته بیا
گفت هر چی بیشتر بمونه بهتره تا 38 هفته اگه تحمل کنم
بنظر تا ۳۷ هفته نگه دار چرا انقد زود گغته بیا
اگه قرار بود دستگاه برن نمیگفت بیا برای زایمان
جدی.
چه خوب.. دکترمن حتی۳۷هم قبول نکرپ. تاریخ دادواسه۳۸.
گفت غیرازاینکه بچه خودش بخواد زودتر بدنیابیاد
من ۳۵هفته و ۶ روز دنیا اومدن دستگاه نرفتن
ولی بنظرم تا ۳۷ کامل نگه دار
ممکنه بره ممکنه نره بستگی به خودشون داره ولی احتمالش کمه
ولی طبق چیزی که من تو بیمارستان دیدم احتمال اینکه دوقلو یه ۲۴ ساعت برن هست
آره از منم ۳۶ هفته.و یه روز دنیا اومد دستگاهم نرف منم آمپول ریه زده بودم
من دیروز رفتم بیمارستان یکاری داشتم
نی نی یکیو دیدم ۳۶ به دنیا اومده بود، آمپول ریه هم نزده بود بچه دستگاه نرفته بود
کلا ۳۶ به بعد کاملن دیگه
آمپول ریه زدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.