منن۳۷ هفته زایمان کردم دخترم۲۴ ساعت رفت دستگاه
من امپول ریه دوسری زدم 35و4روز زایمان کردم رفتن دستگاه یک هفته
نه به احتمال زیاد
ولی ب بچه ام مونده دیگ
من ۳۶ هفته و ۳ روز زایمان کردم نرفت
البته بستگی به بچها دارن اگه از نظر اکسیژن اینا خوب باشند دستگاه نمیره
من ۳۵ و۶ زایمان کردم رفت دستگاه
امپول ریه بزن
من ۳۷/۴ زایمان کردم نرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.