۳۶هفته و ۱ روز زایمان کنم دوقلوهام دستگاه میرن؟

۷ پاسخ

منن۳۷ هفته زایمان کردم دخترم۲۴ ساعت رفت دستگاه

من امپول ریه دوسری زدم 35و4روز زایمان کردم رفتن دستگاه یک هفته

نه به احتمال زیاد
ولی ب بچه ام مونده دیگ

من ۳۶ هفته و ۳ روز زایمان کردم نرفت
البته بستگی به بچها دارن اگه از نظر اکسیژن اینا خوب باشند دستگاه نمیره

من ۳۵ و‌۶ زایمان کردم رفت دستگاه

امپول ریه بزن‌

من ۳۷/۴‌ زایمان کردم نرفتن

سوال های مرتبط