اره عزیزم ببرش
نه عزیزم واجب نیست
غسل هم نداره. نبرش سرما نخوره طفلک
حتی برای خودت هم واجب نیست،
همون ده روزگی غسل نفاس واجبه
نه عزیزم واجب نیست
یه آداب و سنته که از قدیم بوده
شرایطش رو نداری نبری بهتره
من نبردمش
ببر ولی بچه غسل نداره ی حموم سادع اگر میخوای غسل بدی غسل مولود هستش و مادر هم غسلی نداره ب گردن ده روزگی باید فقط مادر غسل بده
نه بابا ما که نمیبریم حتی تو شرع همون غسل اول که میگن غسل ولادت هم وارد نشده
واجب نیس
ولی ببری بهتره
اره عزیزم ما میبریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.