بچها پریود شدم..💔

۶ پاسخ

عزیزم سه ماهه هنوز... یک سال وقت داری من شش سال گذشته :)

منم امرو شدم اقدام دوم
انشالله ماه بعد هممون مثبتیم

عزیزم ان شاالله ماه بد بارداری تازه سه ماهه اقدام کردی
من که دو سال چشم انتظارم
ناامید نباش خدا بزرگه استرس از خودت دور کن بسپارش به خدا

منم این ماه پریود شدم هنوز لک بینی دارم

هعی خواهر چی بگم حس خیلی بدیه

فدای سرت

سوال های مرتبط

مهسا مهسا قصد بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
مامانِ بچه هام مامانِ بچه هام قصد بارداری