پریود شدم
بچها کسی با رازیانه و نبات باردار شده ؟

۳ پاسخ

رازیانه اگر پرولاکتین داشته باشی خوب نیست

گردو انجیر بادام اینا بخور قرص فولیک اسید بخور

رازیانه تخم هویج شکوفه سنجد.حلوای کاچی روغن سیاه دانه وسیاه دانه وعسل خیلی خوبه درضمن زنجبیل بزارتوچای یاآب جوش دم کنه بخوراونم عالیه توکل به خدااول ازهمه خواست خداست

سوال های مرتبط

فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری