اگه بچه اولته مهمترین چیز شیر خشک حتما همرات ببر
وقتی اومدی بخش تا هشت ساعت زیر سرت بالش نزار. سعی کن خیلی کم حرف بزنی و سرتو تکون بدی. چون اگه سرتو تکون بعدی بعدش ممکنه تا چن ماه سردرد داشته باشی. اولین چیزیم ک مبخوری. نسکافه وچیزایی که کافئن داشته باشه بهتره
من قبل از سزارین اصلا هیچ چیز نفخ دار نخوردم شب قبلش جوجه خوردم چون تا 18 19 ساعت بعدش شایدم بیشتر نمیشه چیزی خورد آدم گرسنه میشه یچیز مقوی بخور شب قبلش من دوسه قاشق شربت لاکسی ژل خوردم که تو بیمارستان زود شکمم کار کنه با خودم قرص مفامیک اسید و شیافت بردم قرص مفامیک دوتا دوتا میخوردم شیافتم دوتادوتا میزدم
برا لباس زیرتم حتما شورت یکبار مصرف ببر خیلی خوبه
هیچ وقت رو دکترت ریسک نکن پیش بهترین دکتر و بهترین بیمارستان برو. من رو سزارین اولم یه رگ ازم زدن دوبار بردنم اتاق عمل زجر دنیا کشیدم ولی هیچی تو دستم نبود چون قبلش تعهد داده بود و اینکه اصلا دکتر ب گردن نگرفت توضیح نداد واسمون...دیگه گفتم برا سزارین دوم پیش معروف ترین دکتر میرم هرچقدرم پولش باشه مهم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.