۴ پاسخ

کیمیا معلومه کجایی دختر 😐😐

من یکیشون خیلی گریه کرد ولی اونیکی بهتر بود وقتی ختنشون تموم شد آوردمشون خونه ی ساعت بی حسیشون رفت دیگه درد نداشتن ۱۴روزشونم حلقشون افتاد الان کاملأ خوبن😍
مبارکش باشه گلم😘😘

بیست دقیقه میکشه اول سر می‌کنه جراحیشم کلا ده دقیقه است تو خونه شیرش بده اونجا نمی‌زارن شیر بدی

عزیزم قبل اینک ببری دکتر بهش قطره استامینوفن بده بهش که تب نکنه دردش کمتر بشه
بعدم پمادشو سروقت بزن
مبارکش باشه گلم

سوال های مرتبط