۵ پاسخ

چه اشکال داره نخوره

خوب حتما دوست نداره🥲 بهش چیزایی بدین که دوست داره شاید بعدها به سیبم علاقمند شد

اوتميل درست كن دختر من فقط سيبو تو اتميل ميخوره

عزیزم حتما دوست ندارد . اذیتش نکن .مثلاً دختر من اصلا فرنی دوست نداشت بعد هم که از شیشه گرفتمش فهمیدم شیر دوست ندارد حتی شیر خشک خودش را دوست نداشت فقط به عشق مک زدن شیرخشک می‌خورده .
شیر،فرنی و ماست و کره و پنیر و دوغ و خلاصه هیچ مدل لبنیاتی دوست ندارد . و نمی‌خورد دکتر گفت اشکالی ندارد و یواش یواش علاقه مند میشه فقط خودت و باباش جلوش بخورید و اصلا هم به دخترت ندید و نگید بیا بخور .چند بار که تکرار کنید خودش علاقه نشان میده البته اگه دوست داشته باشه. تازگی دخترم صبح ها میگه مامان پنیر .خیلی نمیخوره ولی داره شروع می‌کنه امتحان کنه.
امیدوارم به دردت بخورد تجربه ما

باهاش فرنی یا پنکیک درست کن
یا یکم بپزش با نبات شبربن کن

سوال های مرتبط