خانمای قوچانی کسی دکتر موحدی سزارینش کرده خوب بوده یا نه ؟؟

۲ پاسخ

شنیدم زیادخوب نیس

توام مثل من سردرگم شدی نمیدونی بری طبیعی یا سزارین چقد مثل ھمیم

سوال های مرتبط