سلام مامان ها سینه نوزاد ی مقدار سفت هست باید چیکار کرد؟

۵ پاسخ

من برای دختر اولم فشار دادم شیر داخلش بود باید تخلیه بشه ولی نمیدونم چزا

دس نزن ب مرور درست میشع ...برا دختر منم میگفتن خالی کن ال کن بل کن دس نزدم خودش درست شد

مامان من می‌گفت باید ماساژ بدی
ولی دکتر گفت اصلا هیچ کاری نباید بکنی خودش به مرور رفع میشه

سلام اصلا بهش دست نزن
خودش به مرور نرم میشه
هیچ کار نداشته باش بهش

شب قبل خاب چرب کن

سوال های مرتبط