برای ترک نخوردن شکم چه کرمی پیشنهاد میکنین

۷ پاسخ

مهم اینه پوست چرب باشه ، روغن زیتون ضرر نداره منم گرفتم کم کم چرب کنم

من پرایم خریدم میگن خوبه
تازه استفاده میکنم البته تجربه ندارم

کرم هیدرودرم

کرم ماستلا و روغن بایواویل

بهتره روغن زیتون استفاده کنی چون کرم شیمیایی استفاده کنی از طریق پوست وارد خون میشه و ممکنه برای جنین مضر باشه.

فقط روغن زیتون اونم از هفته ۱۸ به بعد

روغن بایو اویل

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری