۱۰ پاسخ

این دیگه شامه

به به،نوش جونش 💓

ت اینستا پیج داری حس‌ میکنم دیدمت

نووش جان ببخشید جگر گوسفنده؟

نوش‌جانش😋

بچه های من اصلا لی نمیزنن جیگر

نوش جان

دستور جیگرو میدی؟ من ایندفعه با دنبه گوسفندی سرخشون کردم خیلی خوشمزه شده بود

نوش جونش عزیزم من تا حالا جیگر ندادم بهش

دخترمنم عاشق جیگره

سوال های مرتبط