۵ پاسخ

ده سال جلوگیری طبیعی داشتم یک سال و نیمه اقدامم هنوز باردار نشدم. هیچ مشکلی هم نداریم. آزمایشا عالی.
میگن وقتی زن ارضا میشه رحم منتظر دریافت تخمک هست و اگه دریافت نکنه گول میخوره و مدت زمان زیادی اینجوری رحم گول بزنی موقع اقدام نمیگیره. به حرف کسایی که میگن گرفته گوش نکن. همیشه حقیقت رو نمیگن

وای این چی چیزایی میگن خداوکیلی دیگه شما وقتی جلو گیری میکنی تغذیه خوبی داشته باش چیزایی نخور که نازایی بیاره مث نوشابه و اینا دیگه اقدام کنی میگیره

خیر ۸سال جلوگیری طبیعی داشتم بایک ماه اقدام باردارشدم

دوسال و نیم جلو گیری طبیعی داشتم بااولین اقدام باردار شدم

خیرررر

سوال های مرتبط