باید اینجوری بخوری
هفته ای اول هر ۸ ساعت
بعدش روز ۸ و ۹ و ۱۰ روزی دوتا
روز ۱۱و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ روزی یکی
بعدشم تموم باید اینطوری بع مرور کمش کنی که بدنت به قرص عادت نکنه
من هر۸ساعت یکی میخوردم
دومپریدون مگه برای اسید معده و تهوع نیست؟😐
سلام
یه ساعت قبل نهار میخوردم و دو ساعت قبل خواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.