شیرخشک سیمیلاک کامفورت وزن دهیش چجوریه؟

۲ پاسخ

معمولی

اگر بخوره و بهش بسازه وزن دهیش خیلی خوبه ، من دخترم خیلی نمی خورد روزی یکی دو وعده تو خواب بهش میدادم یا گاهی هم با سرنگ ، وزنش رو نمودار بود ، شیر خودم هم کم بود هم خیلی مقوی نبود

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی