۳ پاسخ

ارهدمنم مال دخترم از قبل دارم سایزش کوچیک بود خیلی زود کوچیک شد
الان برای پسرم بزرگتر گرفتم به نظرم حداقل تا ۴ یا ۵ ماه بشه داخلش گذاشت

من امروز رفته بودم شیرخوارگان
سایز کوچیکش هم خوب بود نی نی داخلش بود

میگم سایز بزرگش حدودا چندسانته

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی