ن بابا
نههه
نه گلم خیلی نفاخه گناه داره بچه اصلا نده
سلام خیرر خیلی زوده و نفاخ بشدددت
یا ابولفضل پورعرب
به دلخواه بده
وااای دلم خواست
به به کاش من هم الان اونجابودم،اخ که چقدمن عاشق اش رشته ام هروعده باشه دوست دارم
خیلی نفاخه خیلییی
من میدم جز حبوباتش.اونم اگه قشنگ له کنم میدم
خیلی نفاخ فعلا زوده 9به بعد
از آبش بده
نخود لوبیا نده
من که میدم
ن
کلی دلیل داره ک حال ندارم بگم
من از آبش میدم وقتی داریم
نه اصلا
وای یه کاسه به منم بده
نه عزیزم بمب نفخ میخوای بدی بچه 😂
آره از حبوباتش بدون رشته بکوب
میکس کن بده بخوره
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.