۴ پاسخ

عزیزم نوزادا به صورت فیزیولوژیک تا ۴ماهگی دست وپاشون‌سرد‌

عزیزم شرمنده میپرسم شما دکترتون فهمیه حاج شفیعها بود؟ راضی بودین؟من میخوام دکترمو عوض کنم چند نفر این دکترو معرفی کرده

دمای خونه چقدره؟
چه شربتی دادی؟

منم پسرم همینه همیشه

سوال های مرتبط