۶ پاسخ

من نمی‌دونستم باید روغن زد فقط بعضی وقتا روغن بچه میزنم

من اصلا هیچ روغنی نزدم نمیدونستم باید روغن بزنم ولی موهای بچه هام خوبن

فقط فقط روغن زیتون

عزیزم فقط روغن بادام شیرین و روغن زیتون مجازی تو این سن.
روغن بادام تلخ سمی هست برای نوزاد و روغن نارگیل حساسیت زا هست و ممکنه بدنش و صورتش بریزه بیرون.

روغن نارگیل عالیه هم موهاش زود بزرگ میکنه هم پرپشت میکنه

من بادوم و نارگیل میزنم اما شنیدم زیتونم عالیه

سوال های مرتبط