سلام کسی تازگیا پیش دکتر نصوحیان نرفته
قیمت سونو آنومالی رو بهم. بگه

۴ پاسخ

واس من ۱۸۸۰

شما میدونید چجوری باید نوبت گرفت ؟منم گفتم اگه بشه برم پیششون

من برج ۲ رفتم با بیمه ۱۸۸۰ ازاد ۲۲۰۰ بود

به منم بگید🤭

سوال های مرتبط

مامان آوین و تودلی💙 مامان آوین و تودلی💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری