۴ پاسخ

زنگ بزن بپرس

من برا بارداریم رفتم درمانگاه فاطمه الزهرا تو لاله خیریه بود ارزونتر بود خیلی

من با بیمه ۲۱۰۰ دادم دو هفته پیش

با بیمه ۱۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین و تودلی💙 مامان آوین و تودلی💙 هفته بیست‌وسوم بارداری