مامانای همدانی کدوم بیمارستان برای زایمان طبیعی خوبه؟

۵ پاسخ

منم میرم فاطمیه سزارین هستم اولی تامین بودم

بوعلی ک ارزش اونهمه هزینه رو‌اصلا نداره 😕

قطعا اول بوعلی
ولی ارزش اون همه هزینه رو نداره
بعد تامین

من میرم فاطمیه

اول بوعلی، بعد تامین

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته چهلم بارداری
مامان دونه فلفل💙 مامان دونه فلفل💙 هفته سی‌ودوم بارداری