ضرر نداره که من امروز ۲۳ام هستم بازم اقدام کردم چون کیتم دیروز مثبت شد
از شبی که خوب میشی باید یشب درمیون اقدام کنی منم همین توری هستم
چندماه اقدامی
چند ماه ؟؟
والا منم تو رژیم بودم یکم .
ولی زده تابستون و بهار دختر😑😑نمیدونم چقد درسته
ببین
نه کافیه
من ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ سیکل اقدام کردم
سیکلم ۲۸ روزه بود
اقدام کن تا ۲۵ سیکلت
۱۲ روز فک کنم بعد
هی عقب و جلو میشی مگ
مگ ثبت نکردی علائمتا . میزنه دوران بارداری کی اقدام کنی
نه وقتی تخمک گذاریت تموم شده به نظرم اقدام نکن منم 21سیکلم ولی سبکلام، 35روز تا دیروز اقدام داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.