۲ پاسخ

بله مال من یبوستش کامل خوب شد

اره خوب ولی زیاد نده من دوسه روز دادم یه بارازاین میدادم یه بارشیرخشک قبلی خودش بچم ده روز اسهال شد به حدی که هرنیم ساعت دشوری میکرد پدرم دراومد تا خوب شد اخرش دوبار بردم دکتر تا باقطره خوب شد

سوال های مرتبط