مامانا ساک حمل نوزاد بگیرم بهتره یا کریر بگیرم

۸ پاسخ

کریر از ساک حمل ک بهتره.ولی لازم و مبرمم نیس بنظرم‌ولی من گرفتم:/

من هیچکدوم نمیگیرم ساک حمل ک مسخرس کریر هم طبق تجربه خواهرم به درد نمیخوره هر مارکی هم بگیری بچه رو توش بذاری سنگینه

کریر تا خیلی وقت بدردت میخوره اما ساک حمل نه

بین این دوتا کریر خیلی بهتره
ساک حمل نوزاد سخته جا به جاییش

قطعا کریر خیلی بهتره

کریر بهتره

کریر ی خوبی داره مثل گهواره س تاسه ماهگی میتونی برای خوابوندنم استفاده کنی تکونش بدی بخوابه

بنظرم ساک حمل خیلی بد دسته و بزرگه..کریر جمع و جور تره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۶ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی