ساک حمل نوزاد خوبه مامانا؟؟

۳ پاسخ

من داشتم برای دو سه ماه اول خوبه خیلی استفاده کردم
ولی سبکش

به نظرم کریر، آغوشی ، قنداق فرنگی برای حمل نوزاد مناسب تر باشه.

نه من سر پسر اولم داشتم خوب نبود فکر کنم کریر بهتر باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۶ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی