۸ پاسخ

ن میترسم گرمه خیلی هم خودمون اذیت میشیم

نه چون میدونم اذیت میشه هم خودم

من با دوتا بچه به کمک مادرم امروز مراسم شیرخواران رفتیم

آره من هرشب میرم یه جا می‌شینم که صدای بلندگو زیاد نباشه اگر هم خیلی صدا بلند باشه میرم بیرون روضه گوش میکنم
این فضا برا بچه خیلی خوبه
فقط مراقب صدای بلند بلندگوها باشید

خیر
دلم میخادبرم تنهاک نمیتونم بعضیامیان بچه روبغل میکنن یابوس میکنن من حساسم دوس ندارم واسه همین نرفتم ولی مامانم گفت چندشب اخرمیبرتم مسجد

سلام نه والا هم اون اذیت میشه هم من
انشالا سال بعد که بزرگتر شده

ارع من از دیروز میرم

نه نرفتم فقط روضه رفتم اونم خونه عمم اشنا بود

سوال های مرتبط

مامان غزل و امیر محمد مامان غزل و امیر محمد ۱۶ ماهگی
مامان مامان علی ومحمد مامان مامان علی ومحمد ۳ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی