سلام بچه ها کسی با بیمه تکمیلی دی رفته برا سزارین؟
سعدی یا عسگریه؟

۲ پاسخ

من تکمیلی دی دارم البته رانندگانه.سقف قراردادش ۱۵ تومن بود ولی اخر سر که میخاستم مرخص شم ۱۰ تومن دبگه ام کم کردن.سعدی بودم
.هزینه اش ۶۰ تومن بود ۳۵ دادم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری