من داشتم با اتاق ldrو ماما و اپیدروال شد 11و نیم
برج 12زایمان کردم
خواهر شوهرم من مهر ماه زایمان کرد با تکمیلی هزینش خیلی. کم شد ۳تومن بابت وسایلی که بهش داده بود گرفته بودن و خلاصه زیر ۱۰ تومن شده بود
الان رو نمیدونم ولی همه بیمارستانا معمولا بالا ۳۰-۴۰ تومن در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.