خانومای اصفهانی کیا بیمه تکمیلی دی داشتن و عسگریه زایمان کردن؟؟

۲ پاسخ

من داشتم با اتاق ldrو ماما و اپیدروال شد 11و نیم
برج 12زایمان کردم

خواهر شوهرم من مهر ماه زایمان کرد با تکمیلی هزینش خیلی. کم شد ۳تومن بابت وسایلی که بهش داده بود گرفته بودن و خلاصه زیر ۱۰ تومن شده بود
الان رو نمیدونم ولی همه بیمارستانا معمولا بالا ۳۰-۴۰ تومن در میاد

سوال های مرتبط