۲ پاسخ

من دوستم بیمه ش ایران بود برای زایمان اول گفت قبول نکردن تکمیلیشو😏
منم میخوام برم اونجا و کلا آزادم😀

بیدون بیمه طبیعی می‌دونی چنده؟

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی