۳ پاسخ

هممون این حالتها رو گاهی تجربه میکنیم...
بیچاره نی نی ها..
انشاالله این دنیا جای امن و پرآرامشی باشه براشون.🤲💚

خیلی اخه بابا بقییه هم درکشون پایینه انصافا واقعا دست خودمون نیست 😥

واقعا خیلی موثره..
من ک نمی‌دونم چم شده..
دلم میخواد گاهی بشینم گریه کنم..
کسی بهم بگه باید چشمت ابرو،گریه ام میگیره..

سوال های مرتبط