هممون این حالتها رو گاهی تجربه میکنیم...
بیچاره نی نی ها..
انشاالله این دنیا جای امن و پرآرامشی باشه براشون.🤲💚
خیلی اخه بابا بقییه هم درکشون پایینه انصافا واقعا دست خودمون نیست 😥
واقعا خیلی موثره..
من ک نمیدونم چم شده..
دلم میخواد گاهی بشینم گریه کنم..
کسی بهم بگه باید چشمت ابرو،گریه ام میگیره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.