خانوما کیا توهفته های من سرگیجه یا سردرد داشتن

۹ پاسخ

نه هنوزگفتم آخرای هفته ی ۸برم برام دعاکنید🙏

من سرگیجه روهنوزکمی دارم ولی سردردهام خداروشکرازبین رفت

من دارم سرگیجه رو ،،فشارم پایین میاد
رحمم درد پریودی میگیره هنوز

منم دارم ، مدام سرم گیج میره نمیتونم راحت بشینم یا راه برم
وقتی دراز میکشم خوبم

من چند روز سردرد داشتم استامینوفن خوردم خوب شدم

من.

من داشتم

من داشتم رفع شد

من تازه پاشدم سرم.گیج شد افتادم زمین هیچکسم.خونه نی😭😭

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا🩵🩵 مامان گل پسرا🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری