کیا سردرد داشتن نی نی شون پسر بوده

۱۱ پاسخ

ربطی نداره

منم سه ماه اول سردرد داشتم بچه دختره

دخترعموی شوهرم ۳ ماه اولش خیلییی سردرد داشت پسره بچه‌ش

منم تو سه ماهگی داشتم بعد خوب شد

من چند روز سردرد داشتم تو هفته ۱۵یا۱۶بعد خوب شدم

ربطی نداره فقط تو این هفته سردرد هست

سردرد بیشتر واسه دختره

من سردرد دارم دختره

من بارداری اولم داشتم بچم دختر شد

من سردرد داشتم نینیم پسره

فکر نکنم ربطی داسته باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته هشتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری