کیا نی نی شون دختر بوده ضربان قلبش ۱۴۱ اینا بده

۱۱ پاسخ

من ۱۴۰بود پسره

من هردوتا دخترام

واسه من ان تی 168 بود
انومالی 158
دخملی بود🩷

من دخترم ضربانش ۱۴۵ بود

سونو قلب و انتی ۱۴۵ بود و آنومالی ۱۵۶ دختر بچم

منم ۱۳۴ و ۱۴۶ بود و دخمله

من.

من پسر بود ضربانش ۱۴۲
کلا ربطی به ضربان نداره

من سونو ۸ هفته ۱۴۵ انتی ۱۶۱ آنومالی ۱۴۴

من سر بچه اولم ضربان قلبش ۱۴۰ بود دختر بود
این یکی هم ۱۷۰ ولی بازم دختره خداروشکر

برای من آنتی ۱۲۲ بود انومالی ۱۶۲ بود انگار

سوال های مرتبط

مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری و نینی😍❤️ مامان پسری و نینی😍❤️ ۴ ماهگی