مامانایی ک نی نی شون دختره ضربان قلبش بالای ۱۴۰ هست؟

۱۴ پاسخ

مال من پسر 165 بود

نه لزوما
من ۱۴۷ و ۱۴۰ بود دوبار رفتم و دختره

برا من پسره ۱۵۹ . ۱۵۵ بود

والا ربطی نداره این حرفارو از کجا مبارید

دختر من ینی بارداری اولم ۱۶۲ بود
پسرم ۱۴۵🤤

ضربان قلب به خیلی چیزا بستگی داره و ربطی به جنسیت نداره

مال من‌دختره ۱۴۰

برا من پسره وضربان قلبش بالای ۱۴۰ ربطی نداره

من ۷ هفته و ۱ روز ۱۴۶ بود دخترم

اره تشکیل قلب 140 بود انتی 168.اما خیلی ربطی نداره

ربطی نداره بابا

من سر دخترم ۱۷۰ و اینا بود برا تشکیل قلب این یکی ۱۴۱ نمی‌دونم حالا

مال من برعکس چیزی بود که گفتن

١٧٣ بود واسه تشكيل قلب ولي پسره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ستایش.ماهلین مامان ستایش.ماهلین ۴ ماهگی