من دوتا دندون بالایی پسرم ازوسط شکستن موقعی که تازه شروع کرد به راه رفتن تن تن میخورد زمین براهمین دندوناش شکست بردمش دندون پزشکی گفت اینا میوفتن ودوباره درمیاره
من دندون آسیب دخترم یه سوراخ ریز داره یه بار بردمش چکاپ گفت تا وقتی درد نداره بزار باشه سطحی مسواک بزن اینا دندون شیری و میفته . اگه دیدی عمیق تر ترشدن یا خیلی خراب بود. و درد و بیقراری داشت بیار درست کنیم .البته دخترم حدود ۵سالش بود
منم پوسیدگی دارن
وختر منم ۴تای بالاش کلا خراب شدن قهوه ایشان دیگه،نمیدونم بایدچیکارکنم،فکر نکنم دیگه اری بشه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.