سلام مامان های قشنگ کسی می‌دونه هزینه سونو سه بعدی چنده؟

۳ پاسخ

میلیون۴

من برای انومالی رفتم ۳۴۰۰ـیا۳۷۰۰شد دقیق یادم نیس

حدود ۳

سوال های مرتبط

مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجکا مامان وروجکا ۱ سالگی
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی