سلام خانما
هزینه سونو داپلر چنده ؟کسی میدونه؟

۷ پاسخ

من چند روز پیش دادم ۲۸۰۰

آزاد ۳ گفت به من با بیمه ۲.۵ شد

من ۱۵۰۰دادم

فک کنم سه ‌وخورده ای آزادش

سلام خانما کسی میدونه هزینه زایمان تو بیمارستان گاندی چقدره حدودا؟؟

ازاد سه خورده ای من دادم برج دو بود

من واسه دوقلوها آزاد رفتم ۱۴ میلیون شد

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وروجکا مامان وروجکا ۱ سالگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی