من بیرون میذارم یخچال گذاشتم اذیت شدم اینقد سفت شده بودن شیافا😂🤦🏻♀️
اره یخچالیه عزیزم
من قبل استفاده ۵ دیقه میذارم یخچال
اره بیرون باشه خراب میشه
دکتر به من به جای شیاف قرص دوفامد داده خیلی راحت ترم
ن بیرونم میتونی بذاری فقط جای زیادگرم نذار ک اب شه
ب منگفت بزار تو یخچال الان هوا گرمه
اره بزارید چون هوا گرمه نرم میشه
وگرنه نگفتن یخچالی
منکه میذارم یخچال.
یخچال بذاری سفتتره
من گذاشتم ت یخچال دیگه نمیدونم🦆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.