۸ پاسخ

با ترشح هم میتونی بفهمی

با برنامه هرلایف خیلی راحت میتونی بفهمی

ن یک روز در میون کار خودتو بکن

منم نتونستم درست پیدا کنم آخه تنبلی دارم هر ماه پریود نمیشم منظمم نیست

اگه دوره تون کاملا منظم باشه در حالت معمول تخمک گذاری بازه ی ثابتی داره اما استثنا داره و امکان داره ماهی دیرتز یا زودتر بشه.
علائم داره ، مثل درد یه طرفه تخمدان یا ترشح سفید تخم مرغی.
برای اطمینان بیشتر باید کیت تخمک گذاری بگیرید

کیت تخمک گذاری .۵ تاست از روز ۱۲ یا ۱۴بزن ببین کی هردوخط پررنگ میشه

خب عزیز ببین دوره پریودیت چندروزه ،هرماه روزچندم پربودمیشی،آسونه ک روزتخمک گذاریتوپیداکنی،واینکه شما از روز ۱۲پریودیت کیت بزن روزی ک دوخطش پرنگ بود انموقع تخمک گذاریه

تنبلی اینا اگر نداری فک کنم بشه اعتماد کرد. من تنبلی دارم هیچ وقت تخمک گذاریم طبق گهواره نبود

سوال های مرتبط