۶ پاسخ

واقعا چرا
اصلا این زندکی ارزش هیچی نداره

ایشالا آخرش قشنگه

واقعا خیلی مضخرفه
من اگه بچه هام نبودن خودمو نابود میکردم
من اینقد حالم بده افسردگی گرفتم شدید

این همه قشنگی داره یکم برو بیرون برو طبیعت برا خودت وقت بزار خوش بگذرون خودمون زندگی سخت کردیم
شرایط کشور هم ماشالله هروز بدتر از دیروز آدم سالم مریض میشه

الهی عزیزم حتما خیلی اذیتی والا من یه دونه دارم رد دادم تو ک دوتا اونم پسرا ک شلوغ ترن

هووف واقعا چرا اخه این همه دردو رنج بی پایان اخرشم خوب بشه خوبع🙄🙄

سوال های مرتبط