عزیزم من از ۶ ماهگی برای پسرم میدم اصلا خداروشکر مشکلی نداره و انقدر هم اشتهاش خوبه چون ویتامین ث داره
بااینکه واقعا اذیت میشم ولی دلم نیومده شربت خواب بدم بچم اینم میگذره تحمل کن ولی ازاین شربت اینا ب بچه نده
شربت ملاتونین زیر ۲سال توصیه نمیشه اصلا مگه اینک بچه مشکلی داشته باشه واقعا برای خواب
این یچه شما ۳ صبح میخوابه
احتیاج به شربت خواب نداره
خودتون باید از یه تایمی به بعد بعد ازظهرا نزارید بخوابه خسته بشه که بتونه زود بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.