۶ پاسخ

من اصلا نفهمیدم کی آسیاب در آورد تازه امروز فهمیدم عهده کامل در اومده اونم وقتی داشت گریه میکرد دیدم 😑😂
البته اینم بگم این یک ماه خیلی اذیتم کرد سه هفته لب به هیچی نمیزد جز فرنی سه وعده فرنی میخورد فقط 😑بردمش دکتر گفتم مریض شده اونم استا و دیفن هیدرامین داد تازه تموم کردم امروز ک گریه کرد دیدم در اومده کامل تازه فهمیدم چرا غذا نمیخورد و اذیت میکرد واس دندون بود😑
آسیاب کامل در اومده الانم نیش ها سرش زده بیرون دندون در نیاورد نیاورد الان داره همش باهم در میاد😭😭تا دیروز کلا ۴تا بیشتر نداشتاااا

و شربت پاراکید

ژل بیبی دنت خیلی خوبه

عزیزم من روغن بابونه همون موقع با سیسمونی خودم خریدم و تا الان هرشب به لثه هاش میزنم قشنگ ماساژ میدم
پماد بی‌حسی هم از داروخانه گرفتم اونم میزنم درسته تاثیر آنچنانی ندارن ولی خب بابد یکم از دردشونو کم کنیم

دیفن هدرامین ساده میزنم به لثش با مسواک انگشتی خیلی خوبه بچم تا صبح راحت میخوابید

من استا میدم
همونم میمالم به لثه هاش
در کنارش استخون قلم و هسته انبه خیلی بهش میدم میکشه به لثه هاش
البته پسرم اسیاب دراورده الان نیش داره درمیاره

سوال های مرتبط