آمپول ریه از کی میشه زد؟چی میشه که میدن؟

۵ پاسخ

علائم زایمان زودرس داشته باشی میدن

من ۳۲ و ۳۳ هفته زدم به دکتر گفتم انقباض زیاد دارم و استراحت ندارم بزنم اونم گفت بزن

من ۲۸ هفته و چند روز بودم زدم چون احتمال زایمان زودرس داشتم.

فک کنم از ۲۸ هفته ب بعد اگه علائم زایمان زودرس روداشته باشیم

من باید بزنم دکترم گفته ۳۰ هفته میزنم برات

سوال های مرتبط

مامان دوقولوها مامان دوقولوها ۸ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری