علائم زایمان زودرس داشته باشی میدن
من ۳۲ و ۳۳ هفته زدم به دکتر گفتم انقباض زیاد دارم و استراحت ندارم بزنم اونم گفت بزن
من ۲۸ هفته و چند روز بودم زدم چون احتمال زایمان زودرس داشتم.
فک کنم از ۲۸ هفته ب بعد اگه علائم زایمان زودرس روداشته باشیم
من باید بزنم دکترم گفته ۳۰ هفته میزنم برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.