۵ پاسخ

چسب سیاہ بزن دختر من ترسید نخورد

ببین کلا جدا کن دیگه نده
یا اگر میترسه ی نخ سیاه بزار بعد چسب بزن یا رب بمال من بااین ترفندا آیسن و جدا کردم

منم تلخک زدم اصلا روش اثر نداشت قشنگ گرف یساعت خورد
مجبور شدم لاک قرمز بخرم بزنم دوبار زدم گف اوف و تموم شد

صبر زرد منم گرفتم ولی لازم نشد ، با خودش صحبت کن که بزرگ شدی و دیگه شیر تموم شده و تلخ شده و ... فقط رو حرفت محکم وایستا، هر چی اصرار کرد نده بهش. دو شب ندی از شب سوم خودش نمیخواد

من صبر زرد گرفتم عطاری میگفت این ضرر نداره خیلی تلخه همون بار اول لب زد دیم نخورد

سوال های مرتبط

مامان بنیامین🦖🐊 مامان بنیامین🦖🐊 ۳ سالگی